pondělí 18. dubna 2011

Jak jsem zjistila, že všechny rodiny jsou stejné

Všechny rodiny jsou stejné, nezáleží na tom, jestli je to rodina z ČR nebo Polská rodina knězě......

...........ten den, kdy jsem se rozhodla projít si nějaké ty kostely, zavítala jsem do jednoho v Karmelitlické ulici. Zrovna když jsem se tam rozhlížela, fotil si tam jeden pán mladého kněze. Z toho jak si byli podobní a jak ho honil po celém kostele, usuzuju, že se jednalo o rodinu. Tak nějak to vycházelo, že jsem jim několikrát málem vlezla do záběru, takže jsem vždycky počkala opodál až se vyfotí. Když jsem tak čekala asi po páté, kněz se ptal (asi) bratra, jestli toho už nechce nechat......ale bratr evidentně nechtěl, kněz se na mě trpitelskoomluvným výrazem podíval, usmál se pokrčil rameny (jako že hm, rodina), usmála jsem se na něho a pokývala hlavou (jakože jj, chápu)......

.....jo, všude je to stejny :)

Žádné komentáře:

Okomentovat