sobota 9. dubna 2011

Polské škaredé potvory

Na svých toulkách Krakovem jsem zjistila, že Poláci, které jsem v Krakově potkala (SKJSVK) mají evidentně zálibu ve škaredých potvorách na fasádách domů.....

......což se mi strašně líbí. Nejen, že mají tyhle potvůrky na památkách, tj na Sukenici, Galerii, katedrále.....ale i na (jak to nazvat) měšťanských domech poměrně daleko od cetnra. Obecně je tady strašná spousta krásných domů.

No....asi dost popisů, fotka vydá za milion slov.......jenom omluvte kvalitu fotek......tak nějak (jak už jste si asi všimli) neumím fotit :)

Dům s drakem

Drak (Smok :) )

Dům s ovcí

Ovce

Dům s žabákem co hraje na kytaru

Žabák co hraje na kytaru a zpívá u toho :)

Zrcadlo nad vchodem

Dům s paníma

Paní

Můj oblíbený dům, asi divadlo

Můj oblíbený dům II.

Můj oblíbený dům III.

Dům s Pannou Marií

Panna Marie

Nevim......asi Galerie?

Šklebící se obličeje

Šklebící se obličeje II.

Ikona na muzeu ikon

Asi bývalá lékárna s okřídlenými hady

Okřídlení hadi

Dům s modlícím se světcem

Modlící se světec

Dům se sovou :)

Sova (zdravím kluky z Mačkalova :) )

 

Není to nádhera? Tohle jsou jenom vybrané věci, některé opravdu ošlivé potvůrky jsou v nevyfotitelné výšce....nb jem měla zrovna vybitej foťák......

.......tak co, ještě pořád za mnou nikdo nechce přijet?

1 komentář: