pondělí 28. března 2011

Drožďovka

Drožďovka je buchta, typuju, že z kynutého těsta, plněná marmeládou....v tomhle případě mám dojem, že by se mohla blížit něčemu co se podobá jahodové. Nahoře je poleva, něco jako sníh, akorát, že řidší. Zdálo se mi, že trošičku něčím smrděla....ale možná jsem už trochu paranoidní z toho mlika.

Nebyla špatná, ale vzhledem k tomu, že dvakrát nemám ráda sněhovou polevu a marmeládovou náplň, tak už si ji asi nedám :)

K dostání v jakékoliv pekárně asi za necelé 2 zl.

Drožďovka

4 komentáře:

  1. trosku smrdela:DDD no nedala bych si....

    OdpovědětVymazat
  2. No jak kdyby vajičkem, jak někdy smrdí ten sníh, jako ne nějak nechutně....ale po tom mliku mi tady asi bude smrdět víc věcí.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, ale jestli smrděla......to mliko musí být pěknej hnus, třeba ho taky používají na pečení :D

    OdpovědětVymazat
  4. Něco mi říká, že jsem se asi špatně vyjádřila....ta buchta jako taková vůbec nesmrděla, jenom ta poleva smrděla sněhovou polevou, což většině lidem asi nesmrdí, ale já si nemůžu pomoct, cítím z toho bílky aji z polevy co dělá mama doma na perníčky....

    OdpovědětVymazat