úterý 12. dubna 2011

Jak jsem jela do školy

Schůzka s mou Katerzynou byla dohodnutá na 16.00, vyrazila jsem proto na tramvaj čas T-45 minut.

........myslet si, že mi to bude stačit na přepravu z jednoho konce Krakova na druhý byl tragický omyl.

Poté co jsem se vypořádala s nástupem do správné tramvaje, koupila nějaký (čert ví jaký) lístek a dokonce ho cvakla, přišla horší část.......vystoupila jsem na zastávce Invalidów což je jeden z asi miliardy dopravních uzlů tady ve městě a šla hledat autobusovou zastávku, podařilo se, ale moc mě nepotěšilo zjištění, že z té zastávky jede asi miliarda spojů do miliardy směrů a že nevím jak se ta moje zastávka jmenuje. Po půl hodině jsem objevila jeden Polský (Poláků, které jsem tady potkala (SKJSVK)) zlepšovák, za který bych jim políbila ruku.......nejen že mají na jídním řádu napsané názvy zastávek, ale taky názvy ulic, kterými autobus jede....úžasné. Vytáhla jsem skvělou zapůjčenou mapu (zdravím Standu) a na poprvé trefila správný autobus....a nejen to dokonce i správnou zastávku a správnou Univerzitní budovu č. 7........jenom takových dvacet minut po termínu schůzky.

Naivně jsem si myslela, že tím je všechno OK a jenom najdu kancelář (myslím) 3.25 a pohoda......jenomže tady se opět projevil svérázný přístup Poláků (SKJSVK) k číslům. Všechny vchody té obří budovy s asi dvaceti vchody měly číslo 7. To by bylo ještě v pohodě, ale části budovy, patřící k jednomu vchodu byly zamčenými dveřmi odděleny od ostatních částí budovy.....nepochopím proč. Každý vchod měl svoje číslování, takže ve svém důsledku (aspoň hádám) je v té budově kanceláří 3.25 povícero. Bloudila jsem tam půl hodiny než jsem narazila na někoho, koho bych se zeptala......jedna hodná paní (beztak nějaká profesorka) mi poradila kudy jít......jejími radami jsem se úzlostlivě řídila a nakonec jsem další plácání se po té otřesné budově zkrátila na čtvrthodinu.

Když jsem se konečně dostala na katedru, zjistila jsem, že ta škola je co se týče číslování učeben a místností naprosto nenormální, ptž na dveřích, oddělujících schodiště od učeben bylo ve třetím patře na levé straně napsáno 3.08 - 3.30 a na pravé 2.14 - 2.20 (povšimněte si, že jsme ve třetím patře) a ve čtvrtém patře je nalevo 4.01 - 4.14 a napravo 3.21 - 3.40 (Zuze, tohle se ti zdá taky normální?). Chtěla jsem si to jednou vyfotit, ale kolem byli lidi.....

Kancelář svojí Katerzyny jsme našla asi hodinu a čtvrt po termínu schůzky.......samozřejmě že v kanclu už nikdo nebyl.......sedla jsem si tam na lavičku a po 13 hodinovém cestování a hledání něčeho jsem měla co dělat, abych neusla. Po chvilce jsem si všimla vzkazu na dveřích........moje Katerzyna byla v kanclu naproti. Nakonec jsme se teda sešly, provedla mě po budově, řekla kdy jsou jaké hodiny a co a jak. A přesvědčila abych navštívila seminář z hazardů a Idrisi v Polštině.

Na koleje jsem se dostala kolem sedmé hodiny..........a po opravdu dlouhé sprše a jednom dílu seriálu jsem byla kolem osmé tuhá jak špalek.......tohle byl fakt jeden z nejdelších dnů........no a chudý na zážitky taky rozhodně nebyl :)

Škola

Škola II.

4 komentáře:

  1. vypadá podobně jako nová PřF, ale světlejší a asi dvakrát delší, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. No mě se to zdálo o hodně větší.....tohle je jenom jedna část budovy, má to ještě jedno křídlo....no ale zas to nemá tolik pater.

    OdpovědětVymazat
  3. no tohle cislovani taky nechapu:)

    OdpovědětVymazat