středa 13. dubna 2011

První noc na polských kolejích

První noc na polských kolejích mě mnohému naučila.......

...........obzvlášť, že zámky na dveřích nejsou pro parádu, ale na zamykání dveří.

Spaly jsme s Verčou spánkem spravedlivých (což po předchozích zážitcích nebylo vůbec těžké).......a tu se mezi čtvrtou a pátou raní otevřely dveře a ve dveřích stál nějaký chlap.......v polospánku jsem jenom vímala, že něco polsky řekl a Verča mu odpověděla. Ráno jsem se dozvěděla, že to byl někdo úplně cizí......pán kolem padesátky.....a já bych se ani nevzbudila, kdyby nepromluvil......no, toliko k důchodcům okradeným v noci. Od té doby se pečlivě zamykáme.

Před touto zkušeností bledne i fakt, že jsem se postupně naučila spat tak, aby se shrnula co nejmenší plocha prostěradla.......dnes jsem na takových deseti procentech z původní stovky a co nejmíň zkopat deku v povlaku, což chce taky poctivě trénovat.......dnes jsem na úrovni pasu, ale po první noci to byly skoro kotníky :)

Dál s překvapením zjišťuju, že mi už zas až tak nevadí hluk každodenně ječících lidí před kolejema (proč všichni řvou jak idioti, když se opijou nechápu) a dáreček, který jsem první den dostala - špunty do uší snad ani nevyužiju (což jse u mě teda fakt výkon, ptž mě ruší úplně všechno a jak mám problémy se spánkem opravdu permanentní....tak tady ne, asi to bude Krakovský vzduch a denní průměrně pětihodinovy caprtání po městě).

No a o tom, že jsem se naučila poskládat na dost úzkou a hmmm taky trochu kratší postel ani nemluvím :) jenom ta madrace by chtěla obnovit, ptž nevím, jestli se po těch pěti týdnech ještě narovnám.......no ale to bude spíš absence florbalu (fňuk).

2 komentáře:

  1. a co ten chlap teda chtel? jinak otazka proc vsichni rvou kdyz se opijou, to netusim, ale delam to same:DDD

    OdpovědětVymazat
  2. nevím, to je na tom asi nejhorší....ani Verča vlastně neví

    OdpovědětVymazat