čtvrtek 7. dubna 2011

Steak z brzoskwinią i serem

Navštívila jsem menzu a vzhledem k tomu, že nemají u jídel obrázky, zbaběle jsem si vždycky dala to u čeho jsem měla aspoň trochu představu co by to asi mohlo být......vždycky mi to vyšlo až doteď :)

Menzu jsem navštívila celkem čtyřikrát.....dala jsem si vegetariánské rizoto, které bylo přelité nějakou omáčkou.....vypadala a chutnala podobně jako rajská.....no, nevypadalo to moc pěkně, ale bylo to vynikající. Pak jsem vyzkoušela pyrogy......dokonce jsem se hecla a šla do masových a podruhé do ruských (čert ví co v těch ruských bylo.....byla to bílá hmota s nějčím červeným)....a bylo to dobry.

Dneska jsem si dala steak z brzoskwinią i serem....a pořádně si naběhla. Steak je v polském menzovním podání sekaná.....ne taková ta klasická, ale ta co ji do hambáče člověk dostane v halodovym okně u Varny......a na tom broskev a sýr......no zajímavá kombinace :)

Jinak menzu si nemůžu vynachválit.....navzdory faktu, že většinu názvů jídel nepřečtu jak je to naškrábany a když přečtu, stejně to nepřeložím i s chytrou knížečkou ve které je i oddíl v restauraci a nakupujeme (zdravím Buráčka).....jsem se po každé najedla......hlavně jejich saláty jsou famózní.....a ceny lidové za hlavní jídlo, salát a polivku (porce jak pro slona) 9 zl.

Jediná věc, kterou si fakt nedávám je ovocný kompot/pití......to vezmou šťávu a nasypou do ní na větší kousky namleté ovoce a na spodek dají tři třešně.......nevím, ale ty kousky v pití mi vážně vadí.....ale všichni si to dávají, viděla jsem dokonce borce co si jich nesl pět.......

Vždycky když se tam tak snažím vykoumat co by to tak jako mohlo představovat tan název, vzpomenu si na naši menzu.......jak doma, to taky nikdy člověk neví co si objednal, když si dá třeba salát minóza, Klužské zelí, Moravského vrabce, vaječnou sedlinu, Karlovarský knedlík, pštrosí vejce, Italská polévka.....a už mě nic nenapadá, ale těch záhadných jídel je víc :)

....vždycky si tak říkám, že ti Erasmáci to mají u nás v tomhle ohledu fakt těžky.

Žádné komentáře:

Okomentovat