pondělí 7. května 2012

Jak jsem pekla buchtu

Když jsem se přestěhovala, říkala jsem si, že by bylo pěkné, kdybych na uvítanou něco upekla......výsledek byl smíšený úspěch.

Nejdřív jsem se pokusila nakoupit všechny ingredience......povšiměte si slůvka pokusila.

Sehnat v Anglii polohrubou mouku je docela výkon......naštěstí jsem s sebou měla zkušeného poradce Marka, takže mě vzal do českého obchodu (jenom hrubá) a pak do několika větších marketů.......mouka jenom v Sainsbury (Angličani asi moc nepečou). Koupili jsme nějakou o které tvrdil, že by to při troše fantazie mohl být britský ekvivalent české polohrubé. Pak jsme hledali kakao.......neřešitelný problém, nesehnali, museli jsme využít Markovy železné zásoby z domova. Aspoň že s práškem do pečiva (baking powder) nebyly žádné problémy, mám celou pixlu (menší nedělají) tak na 2 roky.

Udělala jsem těsto a....no....nevypadalo úplně tak jak by vypadat mělo, ale řekla jsem si, že je to první pokus, takže co.

Další těžkost nastala s troubou......plynová. Ale tak nějak jsme se nakonec spolu domluvili. Problém byl, že (asi moukou) byla vevnitř ta buchta pořád vazká, nelíbilo se mi to, ale když začal povrch mírně černat, seznala jsem, že se to už asi nedopeče. Problém se vyřešil po schládnutí, kdy buchta nabyla poživatelné konzistence........

................natolik poživatelné, že když jsem se dneska ráno probudila, zbyl už jenom jeden páseček :)

buchta

buchta

3 komentáře: