pátek 4. května 2012

Jak jsem trpěla nevysvětlitelnou bolestí

Asi třetí den jsem seděla u počítače, když jsem si všimla, že mě strašně bolí žebra.

Ne moje staré zranění z florbalu se fakt neozvalo.....bylo to na pravé straně. Tak jsem tak přemýšlela co jsem si zas mohla udělat a na nic jsem nepřišla. Dokonce jsem v jednu chvíli podezřívala matraci, na které spím.......neprávem.

Až druhý den při cestě z práce jsem si uvědomila v čem je zakopaný pes. Natáhla jsem si totiž mezižeberní svaly při jízdě v autobuse. (Než se začnete tlemit.....bolí to jak prase.) Stalo se mi to tak, že zvyklá na normální jízdu našich českých pánů řidičů, jsem byla naprosto nepřipravena na to co mě čeká v UK. Jak jsem si stěžovala, že Poláci jezdí jak prasata, tak na Brity absolutně nemají......takže doubledecker nakloněný o 30° na stranu řítící se značnou rychlostí přeplněnými ulicemi města, praktikující styl....Jedu rychle? Nevadí! Hop na brzdu..... není vůbec žádná výjimka.

Takže když jsem tam několikrát málem spadla..........

No, kdo pojedete západním směrem, určitě si na to dejte pozor, není to příjemné.

Žádné komentáře:

Okomentovat