sobota 19. května 2012

Jak jsem si ke klíčům přidala bezpečnostní prvek

Když jsem měla jít poprvé sama Brightonem ze svéh starého bydliště do nového......

......byla jsem na cestu vybavena mnoha historkami, které si milí kamarádi mohli nechat pro sebe. V důsledku toho jsem byla mírně paranoidní.....a to v pro ženu snad nejbezpečnějším městě VB (jak usuzuji z % gayů v populaci). Nakonec jsem bezpečně dorazila domů, kde jsem vylepšila už tak dost hrozivou zbraň, kterou jsou moje klíče o další prvek.......takže teď se potenciální útočník velmi detailně a zblízka seznámí s kouskem Brightonské pláže, který si teď nosím všude s sebou (objednávky přijímám v kometářích bezprostředně po zveřejnění).

4 komentáře:

  1. to muselo dat praci dostat to na ten krouzek :D

    OdpovědětVymazat
  2. ani ne, už v tom mám grif (a taky britský kroužek není česká kvalita o kterou si olámeš všechny nehty a některej i dvakrát :) )

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem si ted jen predstavoval, jak se potencionalni utocnik zatvari, az mu das tecku kamenem do obliceje...myslim si, ze ho to spis nabudi k vetsi agresivite.Doporucuju spis maly peprovy sprej do kapsy..

    OdpovědětVymazat
  4. Pepřový sprej je ve VB údajně zakázaný.......to je spíš moment překvapení.....a upřímně, nemyslím si, že bych to někdy potřebovala, prostě klíčenka.

    OdpovědětVymazat