čtvrtek 17. května 2012

Jak mi bylo blivno

Jak už jsem předestřela v minulém příspěvku, postihly mě jisté žaludeční obtíže několikadenního charakteru.

Byly to obtíže typu ráno se vzbudím a uvidím, jestli si vyčistím zuby aniž bych tančila šavlový tanec nebo jestli dojdu do školy bez větší či menší nehody (díky bohu, že mi v kufru zůstal nějaký ten Endiaron z dřívějška).....hlavně bez příčiny. Podezřelých bylo několik....pivo jsme vyloučila hned v den výletu (je sice asi 100 milionkrát bublinkovější než v ČR, ale nevolnost by netrvala víc jak několik hodin), druhá možnost patří do oblasti sci-fi leda že by ke mě sestoupil Zeus v podobě zlatého deště, což přiznávám, bych v Brightonu, pravda, ani nemusela poznat......třetí podezřelý se ukázal být viníkem. Mléko. Ať mi nikdo netvrdí, že je zdravé, není. Obzvláště tu, v Anglii.......jenom mě trochu mrzí, že se asi budu muset vzdát latté, to je celkem provar.....a to jsem se rok těšila na Starbucks (a ještě jsem nebyla)......no nic, možná to zkusím později, za nějaký ten týden........až seberu odvahu.

Žádné komentáře:

Okomentovat