středa 16. května 2012

Jak jsme byli na výletě v Littlehamptonu

O víkendu vysvitlo něco co jsme kdysi znávali......slunce jsme tomu říkali.

A proto jsme se rozhodli nepromarnit příležitost a vypravili se do Britských luhů (hájů ne, ty tady v okolí nejsou nb jsou hodně dobře schované, že jsem je ještě neobjevila). Když jsme se konečně dohodli kam vyrazíme (což trvalo asi třikrát delší dobu než sám výlet) a (nějakým zázrakem) jsme stanovili i čas, nastala ráno drobná obtíž na mé straně v podobě nevolnosti (no o tom zas jindy).  Nějakým zázrakem se mi podařilo překonat dávivý reflex a dovlekla jsem se na stanici (pomístní název pro vlakové nádraží).

Na stanici jsme zjistili, že se trať opravuje a spojení bude autobusové. Měla jsem z toho trochu obavu, ale nakonec jsme se, posilněni colou, usadili v horní části doubledeckeru a asi dvě (opravte mě, pokud se pletu) hodiny se vozili po krásách jižního pobřeží Anglie. Jak trefně poznamenala druhá a třetí třetina naší výpravy (Zuze a Milan): „Viděli jsme pejsky, kravičky, koníčky, domečky, autíčka....“ a mnoho mnoho zajímavých věcí :)

Když jsme dorazili do Littlehamptonu, jehož poloha je zaznačena do mapky (viz odkaz trapný pokus o digitální kartoprodukt II), zjistili jsme, že to tam v neděli odpoledne vypadá jak po vymření, hned jsem si připadala jak doma na náměstí. Po krátké, ale nutné občerstvovací zastávce v místní Costě, jsme zamířili na pobřeží. Pláž byla vskutku krásná, ostatně jako skoro všechny pláže (jak jednou prohlásil můj kolega Hussein: „You Czech people are fascinated by sea. (Vy češi jste fascinovaní mořem)“......a řekl to jako oznamovací větu, žádny aren´t you na konci :)

Na pláži jsme potkali v jednom ze stánků bývalého kolegu Zuze a Milana, takže sváča byla tentokrát zadarmo (polovina národního pokrmu tj. hranolky) a tak chutnala dvojnásob. Když jsme si udělali pár foteček a prošli zbytek (asi 2 ulice) města, co stál za projití, vybrali jsme se k domovu autobusem, který jel delší cestou, takže jsme na zpáteční cestě viděli dvojnásobné množství kraviček, koníčků, pejsků a autíček.

Prohloupil každý kdo s námi nebyl :)

Další fotky budou v dohledné době na FB.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat