pondělí 4. dubna 2011

Kapusniak

Konečně se mi podařilo narazit na nějaké slané pečivo. Vzhledem k názvu jsem si myslela, že půjde o listové těsto plněné kapustou.....po první kousnutí jsem tohle přesvědčení velice rychle ztratila......a upřímně řečeno, já vlastně ani nevím co jsem to vevniř snědla. Bylo to slany jak prase a další chuť byla v podstatě neidentifikovatelná. Zelí? Kapusta? Kedlub? Něco nastrouhaného nb nakrájeného na plátky jako se srouhá zelí. V buchtě bylo víc vzduchu než náplně....naštěstí.

Nechutnalo mi to.

K dostání kdekoliv v potravinách, pekárnách, dokonce v cukrárně jsem to viděla za 1,50 zl.

Kapusniak na mostě přes Vislu

3 komentáře:

  1. Kapusniak je zelí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Honza (druhej - budu psát tedy Harbulík:-)4. dubna 2011 v 11:34

    přesně tak - kapusta = zelí :-) Copak už jsi zapomněla poučku od Lukyho? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. aha, tak teď už budu chytřejší :)....ee, nezapomněla, vedu v patrnosti, ale kdo by řekl, že něco co zní jak kapusta bude zelí :D

    OdpovědětVymazat