středa 30. května 2012

Jenom mě tak napadlo.....

.......že vůbec nevím, kdo mi to tady chodí číst......jestli to třeba nepíšu zbytečně (původní záměr: lidi co mě znají naživo si přečtou jak je v Polsku a VB)........tak kdybyste se mi mohli nějak ozvat, buď do komentů (kdo nechce do komentů tak na FB nb skype nb mejl nb icq nb mobil), abych věděla, jestli to má vůbec smysl.

Děkuju ;)

8 komentářů:

  1. kveta HlDIŠOVÁ30. května 2012 v 19:56

    baruš pečlivě si vše pročítám a včera jsem mluvila s ml.jirkou a ten si je také čte.Nevím jak to s tím mým pokusem dopadne, dej mi vědět, zda to k tobě přišlo. bab.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě jo, jinak bych nevěděla, jestli žiješ. Maily nečteš nebo neodepisuješ, na skype se vyskytuješ v jinou dobu než já... Měj se

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Babi,
    přišlo v pohodě.....tak to jsem ráda, seš první a zatím jedna ze dvou, kdo se mi obtěžovali odpovědět :)

    Jiřik by sem někdy mohl napsat jak je za oceánem....

    OdpovědětVymazat
  4. Poslusne hlásím, ze také čtu;) a pobavím se,i když vetsinu příhod sem zažila naživo;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ctu vse poctive a narmne se pobavim.Uvuj blog je prvni co si po ranu v praci prectu.Super.

    OdpovědětVymazat
  6. neboj barus,t aky si to ctu...clovek se dozvi veci....at se ti tam dari a tesim se na tebe...

    OdpovědětVymazat
  7. Baruš, to víš, že čteme :) Jinak by se nám stýskalo ještě víc. Jenom ten čas nějak příliš zběsile letí...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsem ráda....takže to prozatím nezabalím ;)

    OdpovědětVymazat