úterý 10. července 2012

Jak nám asi opět hořela škola


Dneska mě při cestě do školy opět překvapila přítomnost hasičů a záchranky a borců ve žlutých vestách „Fire brigade“ a borců v oranžových vestách, kteří těm ve žlutých šéfovali. Jelikož jsem tentokrát byla vně školy, tzn. ne na vymezeném shromaždišti, viděla jsem ten cvrkot. Jako správná blog-reportérka jsem okamžitě tasila foťák, který mě ovšem ve chvíli největší potřeby zklamal a vybil se bez jediné fotky (což mi připomíná jak jsem lezla po kolena ve sněhu a po kotníky v blátě ke brownfieldu a vybil se mi foťák). Takže bohužel......alespoň slovní popis......napočítala jsem šest velkých požárních aut, jeden kontejner (červený s nápisem FIRE BRIGADE, tak tam asi budou mít zázemí nb vybavení nb ještě něco jiného), asi dvacet borců požárníků a několik borců v reflexních vestách dvou barev.

Když jsem pak zamířila do školy, nikdo si mě nevšímal (takže asi operovali u jiné budovy nb už bylo po ohni) a v budově nějaký ten člověk taky byl, takže jsem si řekla pohoda a zamířila do kanclu, kde teď sedím úplně sama......byl tu jeden pán (asi údržbář), který se upřímně divil kde všichni jsou a řekl, že nějakou dobu nepůjde internet......že by se teda opravdu něco stalo? Po cestě do kanclu jsem viděla ze schodiště na druhé straně budovy parkovat ještě osm dalších požárních aut, ale teď už ve směs osobáků a malých dodávek.

No a závěr zní: Buďto jsou Angláni posedlí požárními cvičeními a jinými bezpečnostními akcemi (což bych se nedivila neboť bezpečnost především) nebo některá část budovy trpí opakovaným samovznícením.

(mimochodem nepamatuju si, že by u nás na budově v ČR někdy nějaké požární cvičení proběhlo......a to tam jsem už osm let)

4 komentáře:

  1. No ale na magistrátě, kde jsi byla na stáži/praxi přece taky byla požární cvičení, ne?
    hh

    OdpovědětVymazat
  2. ne, to jenom někdo omylem pustil alarm.....a to není naše škola.

    OdpovědětVymazat
  3. No jak by řekla Tamoša, nic není potřeba, a proto tu nejsou cviceni ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. nevim, jestli ta škola má vůbec alarm.....ale to by tu budovu asi nemohli používat....

    OdpovědětVymazat